maanantai 1. kesäkuuta 2015

Kolmas viikko



Duunipäivät alkaa kaikki olla aika samanlaisia, paitsi että nyt oon päässy myös työskentelee eri kerroksissa.

Ekoilla viikoilla työskentelin pelkästää nollakerroksessa ja varastossa, nyt oon päässy myös hommiin toiseen kerrokseen, jossa myydään pääosin miestenvaatteita ja myös matkalaukkuja, reppuja tms. Tykkään tosin paljo miestenosastolla työskentelystä, koska siellä on tosi paljo kiinnostavia tuotteita, toisinku nollakerroksessa, jossa myydään pääosin naisten asusteita sekä kosmetiikkaa.  Ja nollakerroksessa tulee välillä tekemisen puute, miesten osastolla on aina jotain tehtävää, esim. vaatteita pitää olla kokoajan viikkaamassa asiakkaiden jäljiltä, sekä yleistä tuotteiden järjestelyä on paljon enemmän. Miesten osaston "Floor Manager" tulikin kysymään multa että mikä meinkinki ja tykkäätkö työskennellä täällä meidän kanssa, mun vastauksen pystyyki aika helposti päättelee jonka jälkeen se sano että juttele ihmees pomos kans jos haluut olla täällä enemmän, ja jää vaikka tänne kesätöihi jos siltä tuntuu! 

Mun työtehtäviä aikasemmin mainittujen lisäks oli vaatteiden lajittelu brändien sekä kokojen mukaan, ja tuotteiden hintojen tarkistus sekä hinnoittelu. 

Yks päivä mentii viettää iltaan"Student Houseen". Se on opiskelija-asunto, jossa asuu about 50 opiskelijaa, kaikilla omat huoneet ja siellä on yli 10 eri yhteistä keittiö- ja oleskelutilaa. Illalla tehtiin nuotio asunnon pihaan, raahattiin tuolit sen ympärille ja ruvettiin grillaa. Hauskaa oli, ja tuli paikallisille opetettuu vähän suomee  ne opetti mulle hollantii. 

Vähän tuli sellanen fiilis että ois voinu ehkä mun kohalla kans olla fiksu vaihtoehto asua opiskelija/solukämppä tyyppisessä asunnossa, ois tullu huomattavasti halvemmaks. Mutta tää opiskelijakämppä oli muutaman kilometri keskustasta, mun kämppä on sentään ihan keskellä loistavalla sijainnilla; minuutin kävelymatka töihin, alle 5 min asemalle, ruokakauppa vastapäätä ja ravintoloita, vaatekauppoja jne myös lyhyen matkan päässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti